Veelgestelde vragen


Facturen

  • De facturen van de afgelopen 13 maanden kunt u gratis raadplegen en downloaden via het GO tankpas webportaal. In het webportaal klikt u op ‘Transacties’ en daarna ‘Factuur archief’.
  • Wanneer u een duplicaat van een factuur per post wenst te ontvangen, kunt u uw aanvraag mailen via deze link. Wij brengen hiervoor € 2,50 per factuur voor in rekening.

 

Webportaal

  • U kunt zich gratis registreren via deze link. In het portaal vind u een volledige uitleg over de werking ervan. Via het webportaal heeft u inzicht in uw verbruik, uw facturen en kunt u uw passen beheren.
  • Bent u uw wachtwoord vergeten? Ga naar het webportaal via deze link, vul uw “user name” in en druk dan op “Forgot Your Password?” Zo kunt u snel een nieuw wachtwoord ontvangen.
  • Uw user name is altijd het e-mailadres wat u heeft opgegeven. 

 

Tankpas

  • U kunt gratis een extra pas aanvragen via het webportaal. Klik hier om in te loggen in het webportaal. U kunt ook de extra passen aanvragen middels het aanvraagformulier hieronder. Wij brengen hiervoor € 5 per aanvraag voor in rekening.
  • Uw tankpas kunt u blokkeren op het webportaal. Bent u onderweg dan kunt u ook altijd bellen: 076 523 98 78

 

Wijzigen gegevens

  • Wijzigingen van uw gegevens kunt u aan ons doorgeven via het onderstaande formulier.

 

Texaco Stars

  • Wanneer u vragen heeft over de werking van uw Texaco Stars spaarkaart kunt u contact met ons opnemen via het volgende telefoonnummer 0800 - 444 6676 (ma-vr 09:00-18:00). Kies voor optie 2 en nogmaals 2. U kunt ook een mail sturen naar: customerservice.nl@eurogarages.com.

Vul hier uw vraag in

Nieuwe klanten

Als u vragen heeft, bel of e-mail ons, we helpen u graag!

Tel:       0800 - 020 06 71 (werkdagen 9.00 - 17.00u)
E-mail: gocard.nl@eurogarages.com

Klantenservice

Bel, e-mail of stel direct uw vraag via onze chat.

Tel:       076 - 523 98 78 (24/7 bereikbaar)

Nieuwsbrief ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.