Wij staan iedere dag voor u klaar om uw vragen te beantwoorden WE HELPEN U GRAAG!

Voor meer informatie betreft het Privacy Beleid of Algemene voorwaarden.

Veelgestelde vragen

  • Betalen met mijn GO 'The Easy Way' Tankkaart
    • Waar kan ik met mijn Texaco-tankkaart betalen?

      U kunt met uw Texaco Tankkaart terecht bij meer dan 1.500 Texaco-stations in de Benelux en Frankrijk.

      Daarnaast kunt u ook terecht bij:

      • bemande BP-stations in Nederland, Luxemburg en Frankrijk;
      • Firezone-stations in Nederland;

      Ontdek snel en eenvoudig alle tankstations in de Benelux die onze GO ‘The easy way’-tankkaart aanvaarden met onze app op uw smartphone of tablet.

    • Hoe betaal ik mijn Texaco-facturen?
      Het factuurbedrag wordt automatisch van uw rekening afgeschreven. Daarvoor dient u ons wel een SEPA-mandaat te geven. We bezorgen u als nieuwe klant een machtigingsformulier, dat u ondertekend terugstuurt naar:

      EFR Nederland B.V.
      Texaco Cards Center
      Postbus 9531
      4801 LM Breda
      Nederland

      Voor bedrijven geldt dat u het SEPA-mandaat moet laten registreren bij uw bank. Zodra dat gebeurd is en als we uw ingevulde en ondertekende SEPA-formulier hebben ontvangen, kunt u via het nieuwe rekeningnummer betalen. De procedure duurt ongeveer vier weken. U sluit uw oude rekening dus beter pas af nadat u voor het eerst via uw nieuwe rekening heeft betaald. Geef wijzigingen van adres, bank-/girorekening- of btw-nummer altijd direct via texcard@efr-group.com

      U ontvangt elke keer een overzicht met het totale bedrag en een gedetailleerd document met de prijs per tankbeurt (excl. en incl. btw). U ontvangt uw facturen volgens de frequentie die u contractueel overeen bent gekomen. Al uw facturen van de afgelopen 13 maanden kunt u raadplegen en downloaden via de Texaco Cards Webportal, via ‘Transacties’ en daarna ‘Factuur archief’. Facturen worden per e-mail (gratis) verstuurd. Wanneer u een factuur bij het Cards Center aanvraagt, berekenen we 2,50 euro per factuur.

    • De betaalautomaat bij het tankstation kan mijn Texaco-tankkaart niet lezen. Wat nu?

      Vraag een medewerker op hulp wanneer uw kaart niet wordt aanvaard op een station.

      Neem contact op met het Texaco Cards Center wanneer de magneetstrips is beschadigd  of bestel meteen een nieuwe kaart via de Texaco Cards Webportal.

    • Uw tankkaart PIN-code

      Nieuwe PIN-code?

      Om veiligheidsredenen sturen we de nieuwe kaarten en bijhorende pincodes nooit tegelijk op. Enkele werkdagen na het krijgen van uw Texaco-tankkaart nog geen pincode ontvangen? Dan zijn er twee scenario’s:

      • Gaat het niet om een vervanging?
        Contacteer ons dan via +31 (0)76 523 98 78 of via texcard@efr-group.com.
        We sturen u zo snel mogelijk een nieuwe pincode op.
      • Gaat het wel om een vervanging?
        In dat geval kunt u gewoon de pincode van uw oude tankkaart gebruiken.

      Verkeerde PIN-code ingetoetst?
      Om veiligheidsredenen wordt de Texaco-tankkaart automatisch voor 36 uur geblokkeerd als u drie keer een foutieve pincode invoert.
      Na die periode is de kaart weer actief. Probeer ze niet eerder uit, ook niet met de juiste pincode, want dan wordt de wachttijd met 36 uur verlengd.

      PIN-code aanpassen?
      Het is niet mogelijk om de PIN-code aan te passen. Het Texaco Cards Center kan uw PIN-code ook niet uitlezen.  Wel kunt u een nieuwe aanvragen:

      Via de Texaco Cards Webportal:

      • Log in op de Texaco Cards Webportal.
      • Ga naar de tab ‘Kaarten’ en selecteer de kaart waarvoor u een nieuwe pincode wil aanvragen.
      • Kies voor ‘Edit’ en vink ‘Pincode opnieuw versturen’ aan (onder ‘Kaart status’).
      • Klik tot slot op ‘Opslaan’, onderaan het scherm.
      Via een e-mail naar texcard@efr-group.com, als u geen toegang heeft tot de Texaco Cards Webportal. Voor het opnieuw toesturen van een PIN-code bereken wij 2,50 euro per PIN-code.
    • TEst123 
      Answer123
  • Mijn GO 'The Easy Way' Tankkaart
    • Hoe lang is een Texaco-tankkaart geldig?
      Een Texaco-tankkaart is drie jaar geldig, tot het einde van de maand die rechts onderaan op uw kaart vermeld staat.
    • Hoe geef ik een wijziging van mijn contactgegevens door?
      Daarvoor stuurt u gewoon een e-mail met de wijzigingen naar texcard@efr-group.com, met vermelding van uw Texaco-klantnummer en bedrijfsnaam. U kunt hiervoor ook het contactformulier op deze website gebruiken.
    • Hoe vervang ik mijn Texaco-tankkaart?

      U bestelt snel en makkelijk een nieuwe tankkaart via de Texaco Cards Webportal of texcard@efr-group.com.

      Uw nieuwe tankkaart ontvangen en gebruiken? Dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk de oude vernietigt, om misbruik te voorkomen. Knip daarvoor de magneetstrip door. Test altijd eerst de nieuwe kaart.

      We vervangen automatisch alle kaarten waarmee u in de voorbije zes maanden heeft betaald door nieuwe exemplaren met hetzelfde kaartnummer en dezelfde pincode. U ontvangt vier tot zes weken vóór de vervaldatum een brief daarover. Kaarten die u in die periode niet heeft gebruikt, worden pas vernieuwd als u dat expliciet vraagt in een antwoord op onze brief.

    • Tankkaart blokkeren?

      Gratis zelf uw kaart blokkeren via de Texaco Cards Webportal:

      1. Log in op uw account.
      2. Kies in het beginscherm voor ‘Kaart blokkeren’.
      3. Selecteer in het volgende scherm de tankkaart die u wil blokkeren (bijvoorbeeld op basis van de naam, het kaartnummer of het kenteken).
      4. Kies ‘Blokkeer’ (bovenaan het scherm) en vervolgens ‘Blokkeer en vervangen’, ‘definitieve blokkade’, ‘tijdelijke blokkade’ of ‘blokkade in de toekomst’.
      5. Klik ten slotte op ‘bevestig blokkade’.

      Telefonisch:

      Bel dan naar +31 (0)76 523 98 78. De blokkering gaat pas definitief in nadat we uw verzoek via e-mail hebben bevestigd. De verwerkingskosten hiervoor bedragen 2,50 euro per kaart.

      Wanneer uw tankkaart is geblokkeerd, dient u op een andere manier te betalen. Dit kan met Cash, Credit Card of een Bankkaart.
      Een geblokkeerde kaart is niet te deblokkeren. U kunt uiteraard direct een nieuwe kaart aanvragen in de Webportal (kies 'Blokkeer en vervangen') of via het Texaco Card Center.
    • Wat zijn de kosten van een Texaco-tankkaart?
      De bijdrage van het gebruik van de tankkaart en de bijbehorende online beheerkosten bedragen 0,45 euro (excl. btw) per actieve kaart en per maand. Bij het niet gebruiken van de portal wordt er 0,65 euro per kaart aangerekend.
      Deze bijdrage staat vermeld op de eerstvolgende factuur van een nieuwe maand, vermeld als ‘kaartbijdrage’ voor de voorbije maand.
  • Webportal
    • Ik ben mijn inloggegevens voor de Texaco Cards Webportal vergeten. Wat moet ik doen?
      Vraag uw gebruikersnaam en wachtwoord online op. U ontvangt dan een e-mail met uw inloggegevens.
    • Hoe krijg ik toegang tot de Texaco Cards Webportal?
      • Vraag eerst online uw toegang aan.
      • Open de e-mail die u heeft ontvangen, met daarin uw inloggegevens.
      • Klik via de e-mail door naar uw account om u voor het eerst aan te melden.

      Nadien kunt u zich aanmelden via ‘Log in’ op onze homepage (rechtsboven).

    • Welke diensten vind ik in de Texaco Cards Webportal?

      Via de Texaco Cards Webportal kunt u uw tankkaarten makkelijk bestellen, blokkeren en beheren. Bovendien krijgt u een overzicht van alle transacties, al betaald of niet, en is het mogelijk om uw facturen te raadplegen en te downloaden. De portal bevat ook heel wat inlichtingen over hoe u bijvoorbeeld tankkaarten aanvraagt en blokkeert.