[Texaco Stars] Sparen in de hoogste versnelling! Hoe werkt het?

Texaco Stars

Met Texaco Stars spaar je sneller dan ooit! 


Per liter brandstof en elke euro die je uitgeeft in de shop of aan de carwash krijg je 1 Texaco Star spaarpunt. Tank je onze premium brandstof XL dan ontvang je zelfs 2 Stars per liter!  

De gespaarde Texaco Stars kan je snel en gemakkelijk inwisselen voor cadeaus of vouchers die je kunt verzilveren bij Texaco of in onze webshop. Daarnaast dagen we je graag uit om alle badges door ons regelmatig te bezoeken en houden we je op de hoogte van leuke winacties.

Deelnemen? 

Download nu de app in de app store of vraag een spaarkaart aan bij een Texaco station!

Aanmelden

Haal bij Texaco je Stars-pas 
of download de app

Sparen

Spaar Texaco Stars bij 
al je aankopen

Verzilveren

Verzilver je Stars onderweg bij Texaco of in de webshop!

Download de gratis Texaco Stars app!

Nóg meer voordeel, nóg meer gemak


Download de gratis Texaco Stars app en verdien direct 50 Stars en een heerlijke Lavazza koffie!

Met de Texaco Stars app heb je je spaarkaart altijd bij de hand, helpen wij je goed op weg en stel je gemakkelijk je vraag aan ons vanaf je smartphone, wherever you go.

Het enige wat je hoeft te doen is de app te downloaden. Daarna ben je volledig aangemeld en doe je ook automatisch mee met leuke winacties!

Downloaden?

Scan snel de QR-code hieronder of klik het App Store icoontje aan. Je wordt dan direct naar de downloadpagina van jouw App Store gestuurd.

Geen QR-scanner bij de hand?

Geen probleem! SMS STARS naar 3669 en wij sturen jou de download link. (Let op: kosten van provider kunnen in rekening worden gebracht)

Veelgestelde vragen Texaco Stars

  • Sparen
    • Kan ik met twee kaarten sparen op 1 kaartnummer?
      Wanneer je tegelijk met diverse kaartsoorten (spaarkaart, key tag, app) wilt sparen kun je de kaarten laten koppelen. Je hebt dan verschillende kaartnummers maar spaart op hetzelfde account. Voor elke spaarkaart is echter wel een ander e-mailadres nodig. Klik hier om je kaart te koppelen
    • Mijn Stars  kaart is gestolen, verloren of defect, wat moet ik doen?
      Je kan een nieuwe kaart ophalen bij een Texaco servicestation, deze moet dan wel geactiveerd worden. Als jouw kaart geregistreerd was via www.stars.gotexaco.nl/registreren kan je inloggen en je nieuwe kaart registreren onder ‘Mijn account’. Het saldo wordt dan automatisch op de nieuwe STARS kaart overgeboekt. Wanneer je kaart niet geregistreerd was is een overboeking van het gespaarde saldo helaas niet mogelijk. Wij adviseren je jouw nieuwe kaart meteen te registreren via www.stars.gotexaco.nl/aanmelden
    • De batterij van mijn telefoon is leeg, hoe kan ik toch punten sparen?
      Bewaar de kassabon. Door deze te mailen naar Customer Service kunnen de gemiste punten achteraf nog worden toegekend. Onze Customer Service is bereikbaar via: 0800-4446676 (Ma-Vr 09:00-18:00) of customerservice@gotexaco.com.
    • Waar kan ik Texaco Stars punten sparen?
      Met je Texaco Stars app of spaarkaart kun je sparen bij de deelnemende Texaco stations in Nederland. In de app kun je via 'Mijn Texaco station' zoeken naar deelnemende stations bij jouw in de buurt
    • Op welke producten spaar ik punten?
      Je spaart punten op de aankoop van brandstof, aankopen in de shop of carwash bij deelnemende Texaco service stations in Nederland.
      Spaarpunten worden als volgt toegekend:

      • 1 liter regular brandstof* = 1 Texaco Stars spaarpunt
      • 1€ besteding in de shop of carwash** = 1 Texaco Stars spaarpunt
      • 1 liter XL-premium brandstof* = 2 Texaco Stars spaarpunten
      * punten worden berekend over max. 80 liter per kaart per dag

      ** met uitzondering van tabak, E-vouchers, geneesmiddelen, kansspelen, statiegeld, postzegels, postservice, slijterijartikelen, zuigelingenvoeding van 0-6 maanden, cadeaubonnen, eurovignetten, toegangstickets, Nederlands en/of Friestalige boeken en verzendkosten. Daarnaast kunnen geen punten worden uitgegeven op producten uit een vendingmachine (bijv. koffie-, snoep-, of condoomautomaat) bestedingen voor betaald toiletgebruik en bestedingen voor het gebruikt van self service wasboxen.
    • Het spaarsaldo van mijn app komt niet overeen met het saldo van mijn spaarkaart
      Zolang de spaarkaarten niet gekoppeld zijn, heeft iedere kaart een eigen spaarsaldo en een unieke account. Omdat het twee verschillende manieren van sparen zijn, kan het saldo op de app kan daarmee verschillen van de spaarkaart. Om het saldo samen te voegen dienen de kaarten gekoppeld te worden. Dit kan je zelf doen in de app of hier op de Texaco Stars website bij ‘Mijn account’ of via Customer Service.
    • Ik heb langer dan 1 jaar niet gespaard, wat is er met mijn punten gebeurd?
      Conform de Algemene Voorwaarden van Texaco Stars vervalt het saldo op spaarkaarten die langer dan 1 jaar niet zijn gebruikt.
    • Wat is de waarde van een punt?
      Een spaarpunt heeft feitelijk geen waarde tot dat deze omgewisseld worden naar een voucher. Een voucher heeft een nominale waarde in spaarpunten. De waarde van een spaarpunt is daarmee niet gelijk en afhankelijk van de gekozen beloning. Deze loopt op tot €0,05 wanneer gekozen wordt voor een Carwash voucher.
    • Wat kan ik met oude Rocks’ Vijfjes en spaarkaarten?
      Oude Rocks’ Vijfjes en spaarkaarten en zwarte en rode Texaco zegels vertegenwoordigen geen enkele waarde meer en zijn niet meer te gebruiken sinds de introductie van ons nieuwe spaarprogramma Texaco Stars.
    • Hoe lang zijn mijn punten geldig?
      Punten zijn onbeperkt geldig. Enige voorwaarde is dat je minimaal 1 keer per jaar spaart en je spaarkaart registreert binnen 12 maanden na het eerste gebruik.
    • Voor welke beloningen of cadeaus kan ik sparen?

      Stars spaarpunten zijn in te wisselen voor:

      • 100 punten =                    Gratis koffie of warme drank naar keuze
      • 150 punten =                    €1,- korting op je tankbeurt
      • 200 punten =                    €2,- korting op aankopen in de shop**
      • 250 punten =                    Gratis Lunch Deal naar keuze
      • 300 punten =                    Gratis Carwash naar keuze (m.u.v. wasboxen)
      • 400 punten =                    €3,- korting op je tankbeurt

      Of kijk in onze webshop voor leuke cadeau's!

      ** met uitzondering van tabak, E-vouchers, geneesmiddelen, kansspelen, statiegeld, postzegels, postservice, slijterijartikelen, zuigelingenvoeding van 0-6 maanden, cadeaubonnen, eurovignetten, toegangstickets, Nederlands- en/of Friestalige boeken en verzendkosten). Daarnaast kunnen geen punten uitgegeven worden op producten uit een vendingmachine (bijv. koffie-, snoep-, of condoomautomaat) bestedingen voor betaald toiletgebruik en bestedingen voor het gebruik van self service wasboxen.

  • Account
    • Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
      Je persoonlijke gegevens zijn na inloggen aan te passen op de website van Texaco Stars en in de Texaco Stars app onder ‘Mijn Account’. Hier kun je ook je voorkeur voor het ontvangen van onze nieuwsbrief aanpassen. Daarnaast kun je voor het wijzigen van je gegevens ook bellen of mailen met Customer Service via: 0800-4446676 (Ma-Vr 09:00-18:00) of customerservice@gotexaco.com.
    • Wat doet Stars  met mijn gegevens?
      Je gegevens worden opgeslagen in een databank, die volgens de geldende voorschriften is aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Indien je toestemming hebt gegeven bij het registreren van jouw gegevens kan Stars je persoonlijk informeren over interessante aanbiedingen, voordelen en acties. Zo krijg je de mogelijkheid jouw spaartegoed snel te vergroten. De gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.
    • Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
      Je kunt je afmelden voor onze nieuwsbrief via de link die onderaan de nieuwsbrief vermeld staat. Wanneer je je kaart geregistreerd hebt kun je er ook voor kiezen om uit te schrijven via je persoonlijke pagina op www.texacostars.nl of in je persoonlijke gegevens in de app.
  • Webshop
    • Wat is er met mijn webshopvouchers gebeurd?
      De webshopvouchers zijn sinds 22-12-2016 niet meer verkrijgbaar en ook niet meer in te wisselen in de webshop. Had je nog webshopvouchers in bezit op deze datum? Dan zijn deze in de vorm van Stars ter compensatie bijgeschreven bij je totale aantal Stars op je account. Deze transactie is terug te vinden onder het kopje geschiedenis. Mochten er problemen zijn omwille de teruggave van webshopvouchers in ruil voor Stars, neem gerust contact op met onze klantenservice (0800-4446676) of stuur een mail naar: customerservice@gotexaco.com 
    • Wat is de status van mijn bestelling in de webshop?
      Voor vragen, bestellingen en/of opmerkingen over producten uit onze webshop kun je contact opnemen met  Customer Service via:  0114-381532  (Ma-Vr 09:00-17:00) of texaco@boostgroup.nl.
  • Verzilveren
    • Hoe bestel ik een voucher?
      Op de website van Texaco Stars kies je in het menu voor ‘Stars verzilveren’. Vervolgens kies je voor de gewenste voucher en vul je het aantal vouchers in dat je wilt bestellen. Jouw gekozen voucher wordt vervolgens zichtbaar onder hetzelfde kopje ‘Stars verzilveren’. Om de voucher te verzilveren laat je de barcode van deze voucher scannen aan de kassa.
    • Waar kan ik mijn vouchers inwisselen?
      Texaco Stars vouchers zijn in te wisselen bij de deelnemende Texaco tankstations of in de Texaco Stars webshop.
    • Kan ik meerdere vouchers tegelijk verzilveren?
      Ja, dat kan. Voor alle aankopen geldt dat ze volledig met vouchers betaald kunnen worden. Er wordt echter geen geld teruggegeven.
    • Zijn vouchers overdraagbaar?
      Vouchers worden toegewezen aan de spaarkaart waarmee de voucher aangekocht is.  Deze zijn niet overdraagbaar (ook niet naar de spaarders binnen hetzelfde account).
    • Kan ik ook bijbetalen?
      Wanneer je ervoor kiest je spaarpunten in te wisselen voor een cadeau in de Texaco Stars webshop is het mogelijk het verschil bij te betalen. De brandstof- en shopvouchers gelden als een korting op het totale bedrag. Voor de koffie- lunch deal- en carwash voucher geldt dat niet bijbetaald hoeft te worden op het standaard aanbod. Wanneer je kiest voor extra’s wordt in enkele gevallen een bijbetaling gerekend.
    • Hoe lang is mijn voucher geldig?
      Vouchers zijn geldig tot 12 maanden na het inwisselen van de punten voor de voucher. De geldigheidsdatum wordt weergegeven op de voucher (in de app of e-mail).
    • Geldt de shop voucher voor alle producten?
      Het is wettelijk niet toegestaan om punten en vouchers te sparen of verzilveren op: tabak,
      E-vouchers, geneesmiddelen, kansspelen, statiegeld, postzegels, postservice, slijterijartikelen, zuigelingenvoeding van 0-6 maanden, cadeaubonnen, eurovignetten, toegangstickets, Nederlands- en/of Friestalige boeken en verzendkosten. Daarnaast geldt dat niet gespaard of ingewisseld kan worden op producten uit een vendingmachine, bestedingen voor betaald toiletgebruik of voor het gebruik van self service wasboxen
  • Aanmelden en registeren
    • Tijdens registratie krijg ik de foutmelding dat mijn kaart niet kan worden gevonden.
      Je kaart is nog niet geactiveerd. Breng bij je volgende bezoek je spaarkaart weer mee zodat de kassamedewerker deze op de kassa kan activeren. Hierna kan je je pas direct registeren.
    • Hoe kan ik mijn spaarkaart registreren?
      Je kan je spaarkaart registreren op de website van Texaco Stars door op ‘aanmelden & inloggen’ te klikken of door binnen de app je spaarkaart toe te voegen aan je account.
    • Hoe vraag ik een Texaco Stars spaarkaart aan?
      Alle klanten zijn belangrijk voor ons. Trouwe klanten hebben echter een extra streepje voor! Deelnemers aan ons gloednieuwe spaarprogramma worden na iedere aankoop bij Texaco beloond met spaarpunten die je snel spaart en makkelijk verzilvert bij onze stations of in onze webshop. Deelname is bovendien geheel gratis. Download hier gratis de app voor iOS of Android of haal je spaarkaart op een van onze stations en meld je vervolgens aan op www.texacostars.nl
    • Wat kost het om deel te nemen aan Texaco Stars?
      Deelnemen aan het Texaco Stars spaarprogramma is helemaal gratis.
    • Ik heb mijn spaarkaart geregistreerd, maar in het station kan ik mijn Texaco Stars niet verzilveren. Wat nu?

      Het zou kunnen dat je nog niet volledig geregistreerd bent. Om dit te doen moet je de link volgen in de bevestigingsmail die na je registratie naar je opgegeven e-mailadres verstuurd is. Pas wanneer je volledig geregistreerd bent is het mogelijk om je Texaco Stars te verzilveren. Ben je al wel volledig geregistreerd en is het nog steeds niet mogelijk om te verzilveren? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice (0800-4446676) of stuur een mail naar: customerservice@gotexaco.com