Wij staan iedere dag voor je klaar om je vragen te beantwoorden
WE HELPEN JE GRAAG!

Consumentenservice

Staat je vraag er niet bij? 

Bel of e-mail ons, we helpen je graag!

0800 - 444 6676 (ma-vr 09:00-18:00)
customerservice@gotexaco.com



Vragen over de GO 'The easy way' tankkaart?

Bel, e-mail of stel direct je vraag aan ons via chat.

Tel:     076-523 98 78  (ma-vr 08:00-17:00)
Fax:    076 -523 98 77

Texaco Card Center
Postbus 9531
4801 LM Breda

Tankkaart verloren?
Bel: 088 11 80 988 (24/7)

Voor meer informatie betreft het Privacybeleid of Algemene voorwaarden.

Veelgestelde Vragen

  • Hoe vraag ik een Texaco tankkaart aan?
    Behoefte aan een zakelijke tankkaart waarmee je bij meer dan 1.100 stations in de Benelux en Frankrijk terecht kunt?
    Vraag dan nu hier de Texaco tankkaart aan.
  • Brandstof & Brandstofcheques
    • Ik heb verkeerde brandstof getankt.
      Wij willen je vragen een schadeformulier in te vullen en deze samen met het rapport van je garagehouder en aankoop bon te sturen naar claimsbenelux@efr-group.com, samen met foto's van je beschadigde wagen en je ticket. Onze Claims-afdeling zal dit zo spoedig mogelijk opnemen.
    • Waar vind ik informatie over de Texaco adviesprijzen?
      Voor een overzicht van de algemene maximumprijzen en hoe deze worden bepaald, verwijzen we u graag door naar de brandstofprijzen. Voor meer gedetailleerde vragen omtrent onze prijzen, wendt u zich best tot één van onze servicestations. Zij kunnen u informeren over de juiste prijs bij de betreffende locatie.
    • Brandstofcheques
      • Kan ik brandstofcheques voor alle type brandstof & smeerolie gebruiken?
        Brandstofcheques kunnen worden gebruikt voor betalingen van brandstof aan de pomp. Dit geldt niet voor de aankoop van smeerolie of andere aankopen in de shop of carwash.
      • Mijn brandstofcheques zijn vervallen. Kan ik deze nog omwisselen?
        Je kan dit aanvragen via customerservice@gotexaco.com. Er worden kosten aangerekend voor het omwisselen van brandstofcheques.
    • Wat zijn de specifieke kenmerken en voordelen van Texaco XL-brandstoffen?
      De XL-brandstoffen maken je motor schoner dankzij sterk reinigende additieven, wat resulteert in een lagere uitstoot van dioxide en fijn stof. Daarnaast rijd je zuiniger en is er minder koppel- en vermogensverlies.
  • Waar kan ik informatie terugvinden over promoties?
    De informatie over de lopende promoties kan je vinden op de stations en op de website.
  • Waar en hoe kan ik solliciteren bij Texaco?
    Voor een overzicht van de openstaande vacatures, verwijzen we je graag door naar http://jobs.gotexaco.com/nl. Hier vind je alle vacatures die op het hoofdkantoor en de stations beschikbaar zijn en kan je direct reageren.
  • Betalingen & Aankopen
    • Ik heb een toiletvoucher ontvangen. Waar kan ik deze inwisselen?
      Je kan deze voucher inwisselen op highway locaties waar gebruik gemaakt wordt van dit systeem. Je kan maximaal drie vouchers per keer inruilen. De vouchers zijn te gebruiken voor alle shopproducten, met uitzondering van tabak, tijdschriften, medicijnen en prepaidkaarten. Ook zijn ze niet in te ruilen voor brandstofkorting . De vouchers zijn drie maanden geldig na uitgiftedatum.
    • Ik heb geen korting ontvangen
      Wij willen je vragen een kopie van je aankoopbon te mailen naar customerservice@gotexaco.com. Aan de hand  van deze transactiegegevens kunnen wij de werkelijke verkoopprijs natrekken en eventuele korting alsnog toekennen.
    • Mijn verschuldigd bedrag is twee keer van mijn rekening gegaan. Hoe krijg ik mijn geld terug?
      Wij willen je vragen een kopie van uw bankafschrift te mailen naar customerservice@gotexaco.com te sturen. Met deze gegevens kunnen wij nagaan wat precies gebeurd is. Indien er een fout is ontstaan, zullen wij al het mogelijke doen om dit zo snel mogelijk recht te zetten.
    • De datum op het product dat ik gekocht heb is verlopen.
      Gelieve jouw aankoop bon samen met een foto van de houdbaarheidsdatum te sturen naar customerservice@gotexaco.com. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
  • Waar kan ik de schade melden?
    We doen er alles aan om het verblijf van klanten op onze stations zo makkelijk en prettig te maken. Zo zorgen we er dagelijks voor dat onze stations schoon zijn. Ook onze pompen en wasstraten proberen we zo goed mogelijk te laten functioneren. 

    Bij ontstane schade door bezoek aan een van onze stations of gebruik van de carwash verzoeken wij om samen met de Station Manager een schadeformulier in te vullen. Het volledig ingevulde schadeformulier mag per email verzonden worden aan de afdeling Texaco claims: claimsbenelux@efr-group.com Uw claim zal door deze afdeling verder worden afgehandeld.

    Wij kunnen echter niet aansprakelijk gesteld worden voor slecht gebruik of het niet opvolgen van procedures of richtlijnen. We raden u dan ook aan om -indien u niet vertrouwd bent met de procedures- advies te vragen aan onze kassiers. Bij onzorgvuldig handelen aanvaarden wij dus geen aansprakelijkheid voor het morsen van product over kleding en schoenen.
  • Carwash
    • Is er een overzicht van het carwash aanbod per station?

      Nee, helaas is er geen overzicht beschikbaar van de verschillende varianten carwash per station. Tevens zijn niet alle Texaco stations voorzien van een carwash of wasbox. Op de Texaco website vindt u een overzicht van stations die voorzien zijn van een carwash. http://www.gotexaco.nl/nl/stations/stations 

    • Ik heb niet het juiste carwashprogramma gekregen
      Wij willen je vragen ons jouw aankoop bon te sturen of alleszins alle details, zoals tijdstip, welk programma, bedrag, etc. Na ontvangst van jouw gegevens zullen wij nagaan wat is misgelopen.